با پشتیبانی ایباس بیشتر آشنا شوید
ایباس در #فصل_جدید_سفر ،سفر جدیدی را آغاز کرده ، مقصد برای ما بهینه سازی و سازماندهی سیستم حمل و نقل کشور است. و برای رسیدن به اهداف خود همراهی شما را نیازمندیم.
پشتیبانی ایباس ( امور مشتریان )
در هر یک از بخش های سازمان ، نیروهای مجربی در راه رسیدن به اهداف در بخشهای مختلف سازمانی فعالیت میکنند، و اهداف مشترکی را دنبال میکنند.
یکی از این بخشها درون سازمانی، بخش ( امور مشتریان ) پشتیبانی است . اعضای این تیم فراتر از همکار به شکل خانواده ای همدل ، در راستای خدمت رسانی و انجام مسئولیت هایشان مشغول به فعالتت هستند.
توجه به مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به نیازها در طول سفر و مشکلات شما و فراهم کردن امکانات رفاهی برای مسافرین ، تضمین کیفیت سفر، کنترل کیفیت اتوبوس ما را برآن داشته تا به صورت ۲۴ ساعته در تمام طول هفته و در هر ساعت از شبانه روز جهت رفع مشکلات خود با ما در تماس باشید.
تلفن مرکز پشتیبانی ایباس
مرکز تماس امور مشتریان تمام روزهای هفته به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشد.
تماس مشتریان ایباس : 02171057305
آدرس پست الکترونيکی پشتیبانی ایباس :
همراهان ایباس سامانه رزرو بلیط اتوبوس ، شما می توانید سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات ایباس به آدرس پست الکترونیکی support@ebus.ir ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.
برای اطلاعات بیشتر از پشتیبانی ایباس می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید .
ثبت دیدگاه بسته می باشد