اتوبوس بهتر است یا ؟

اتوبوس بهتر است یا ؟ سفر با اتوبوس که یکی از قدیمی ترین وسیله نقلیه عمومی در ایران می باشد با توجه به هزینه های پایین سفر با اتوبوس ، یکی از گزینه های مورد علاقه مردم است چون ارزان ترین و در دسترس ترین گزینه برای سفر های داخل شهری و بین شهری می باشد . پس در ادامه با ما باشید تا ببینیم اتوبوس بهتر است یا ؟

البته محبوبیت اتوبوس اتفاقی نیست و دلایلی که اتوبوس را به دیگر گزینه های حمل و نقل عمومی ترجیح می دهنددر زیر اشاره ای خواهم داشت :

 قطار :

یکی از دلایلی که استفاده از قطار کمتر است می توان به  عدم دسترسی برخی از مقاصد داخل یا خارج از کشور وجود دارد که دسترسی به آنها از طریق راه آهن امکان پذیر نیست و یا مسیر سفر کوتاه است و ارزش صبر کردن بیش از حد را ندارد . از طرفی قطار در ساعات مشخصی حرکت می کند و در بعضی از شهرها هر 24 ساعت یا 48 ساعت یکبار حرکت می کند . اما در بحث اتوبوس شما در هر جا و هر نقطه  باشید حداقل هر یک ساعت یک اتوبوس بین راهی و یا حرکت از پایانه وجود خواهد داشت.

اتوبوس بهتر است یا هواپیما :

هواپیما ناوگان است با هزینه بالا نسبت به قطار و اتوبوس می باشد به طوریکه در مسافرت های داخلی بین هواپیما و قطاریا اتوبوس  اختلاف چهار الی پنج برابری مشاهده می شد که هزینه گزافیست اما راحتی و سرعت بالا یک مزیت بزرگ و اساسی به شمار می رود ، البته یکی از ایرادات دیگز می توان به مناسب نبودن برای مسیر کوتاه و نبود پرواز بین تمامی شهر ها اشاره کرد .

حال : اتوبوس بهتر است یا ؟

ناوگان اتوبوس رانی در ایران و حتی خارج از کشور به دلایل بالا یکی از محبوبترین ناوگان های انتخابی است و بسیاری از مردم از اتوبوس برای مسافرت ها و گردشگری خود از اتوبوس استفاده می کنند چرا که :

  1. برای مسافرت های کاری و یک روزه بسیار مناسب بوده و شما حتی اگر بلیط تهیه نکنید می توانید به صورت بین راهی نیز اتوبوس بگیرید .
  2. هزینه معقول و سرعت حرکت و راحتی نسبی دلیل دوم انتخاب می باشد .
  3.  پایانه های مسافربری اتوبوس نسبت به پایانه قطار نزدیک شهر بوده و دسترسی بهتری دارد .

مزایا سفر با وسیله نقلیه اتوبوس:

همانطور که گفتیم اتوبوس دارای مزایایی است که شاید در ابتدا زیاد به چشم تان نیاید اما در طولانی مدت و یا حتی با کمی تحقیق خواهید فهمید که اتوبوس در مقایسه با دیگر وسیله های نقلیه چه ویژگی ها را خواهد داشت.

کیفیت بالای سفر با اتوبوس:

شاید شما هم از آن خانواده ها باشید که بخواهید کیفیت بالای هر چیز را برای عزیزان تان ارائه دهید، اتوبوس ها در قدم اول راحتی و آسایش بیشتر را به شما در طول سفر تان هدیه خواهند داد. اتوبوس های امروزه با اتوبوس های قدیمی توفیر ندارند و باید اتوبوس های قدیمی با صندلی های خشک و سر و صدای زیاد را فراموش کنید. صنعت اتوبوس رانی در دهه اخیر با استفاده از ماشین های جدید پیشرفت زیادی را کرده است.

با اتوبوس ارزان تر سوار کنید:

قیمت های بالا و عجیب و غریب هواپیما و قطار باعث شده تا مردم تمایل بیشتری برای سفر با اتوبوس داشته باشند و خرید بلیط اتوبوس رو از دیگر موارد در اولویت قرار دهند به همین دلیل ما شاهد استقبال بیشتر از اتوبوس ها هستیم. شاید فکر کنید که چرا بلیط اتوبوس ارزان است؟ و پاسخ شما این باشد که ممکن است کیفیت آن خوب نباشد اما برعکس اتوبوس ها به تازگی با اضافه کردن قابلیت های فوق العاده کیفیت بالایی را دارند.

خرید راحت تر بلیط اتوبوس :

یک روز قبل از سفر با اتوبوس بهتر است بلیط خود را تهیه کنید تا دغدغه ای بابت پرشدن ظرفیت های نداشته باشید و با خیالی آسوده و به دور از استرس به سفر خود بروید البته در بعضی مواقع سفر اتفاقی می تواند تمامی برنامه های شما را به هم بریزد ، که در صورت بروز اینگونه اتفاقات شما می توانید از ایباس که خدمات لحظه ای بلیط اتوبوس را فراهم آورده استفاده کنید .

وای فای رایگان، اتوبوس های تخت شو، سوکت شارژر و پذیرایی از خدمات ست که در اتوبوس به شما ارائه می شود می توانند کیفیت سفر شما را بالاتر ببرند.

شما برای خرید بلیط اتوبوس ایباس می توانید به سایت یا اپلیکیشن ایباس مراجعه کنید و بلیط خود را خریداری کنید .

اتوبوس
اتوبوس

سامانه خرید بلیط اتوبوس ایباس:

با خرید بلیط اتوبوس از سامانه ایباس می توانید در عین خرید با کمترین قیمت از کیفیت بالای اتوبوس هایی که ترتیب داده شده است لذت ببرید. ایباس در کنار شماست تا بتوانید کیفیت سفر هایتان را بالاتر ببرید و در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

به نظر شما اتوبوس بهتر است یا  سایر وسایل نقلیه ؟

نظر خود را برای مخاطبان ما بنویسید تا کاربران ما هم از تجربیات ارزشمند شما استفاده بکنند و بهترین گزینه را برای مسافرت انتخاب بکنند.

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد