بلیط اتوبوس قزوین تهران ( بین راهی )

قزوین تهران 1 1 بلیط اتوبوس قزوین تهران ( بین راهی )
بلیط اتوبوس قزوین تهران ایباس

پیشنهاد ویژه خرید بلیط اتوبوس بین راهی قزوین تهران

شهر قزوین در مجاورت با استان های شمالی و غربی کشور، یکی از شهرهای مهم در محور منتهی به پایتخت ایران (تهران ) می باشد که از مهم ترین شهرهای دانشگاهی شمال ایران به حساب می آید.

همین امر قزوین را به مقصد دانشجویی بسیاری از ساکنین شهرهای اطراف خصوصا تهران تبدیل کرده است. قزوین یکی از مهم ترین مراکز علمی و پژوهشی و به عنوان پایگاه دانشگاه های ایران که در نزدیکی تهران، در فاصله 160 کیلومتری پایتخت شناخته می شود. و همه روزه افراد زیادی این مسیر را برای رسیدن به دانشگاه قزوین با خرید بلیط اتوبوس قزوین تهران از ترمینال غرب طی می کنند.

اتوبوس قزوین تهران ایباس

به دلیل نزدیکی برخی از این دانشگاه ها به آزاد راه تهران کرج قزوین مثل، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین الملی امام خمینی دانشجویان این دانشگاه ها در مسیرهای بین راهی منتهی به استان های مجاور برای استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوسی در جاده ها می ایستند که با مشکلاتی چون اتلاف وقت و پرداخت هزینه بیشتر برای تهیه بلیط اتوبوس و جابه جایی مواجه هستند.

ایباس برای حل مشکلِ تردد مسافران در مسیرهای بین راهی قزوین تهران امکان خرید بلیط اتوبوس VIP بین راهی را برای مسافران به وجود آورده است. شما می توانید در ایستگاه های مشخص در مسیرهای بین راهی اتوبوس قزوین تهران با اتوبوس ایباس سفر کنید.

اگر همه روزه در مسیر قزوین تهران سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم که اتوبوس بین راهی ایباس را برای سفر انتخاب کنید. اتوبوس های ایباس همه روزه از مبدا تهران به قزوین و قزوین به تهران در این مسیر تردد می کنند.

قیمت کرایه بلیط اتوبوس قزوین تهران

در ایباس قیمت گذاری بلیط اتوبوس با فرمول مشخصی محاسبه می شود و در این مسیر مسافران نیاز به پرداخت هزینه بیشتری برای جابه جایی با اتوبوس های بین شهری نخواهند بود. با توجه به VIP بودن اتوبوس ها علاوه بر استفاده از امکانات ویژه و خدمات مسافری هزینه کمتری برای سفر خود پرداخت می کنید.

لازم به ذکر است که قیمت بلیط اتوبوس قزوین تهران سال 1401 طبق نرخ مصوب اداره راهداری تعیین می شود.

برای خرید بلیط قزوین تهران پس از مراجعه به صفحه اصلی سایت ایباس مبدا و مقصد مورد نظر خود را در تاریخ سفر انتخاب کرده و با توجه به سرویس های فعال در این مسیر پس از جستجو بلیط بین راهی خود را آنلاین از سایت ایباس خریداری کنید. خرید آنلاین از سایت ایباس مزایای ویژه ای نسبت به خرید حضوری و آفلاین دارد چرا که در سایت ایباس پیشنهادات و تخفیفات ویژه ای به مسافران اتوبوسی ارائه می شود.

تهران قزوین1254 بلیط اتوبوس قزوین تهران ( بین راهی )
اتوبوس قزوین تهران

روش های خرید بلیط اتوبوس قزوین تهران

خرید از سایت ایباس به صورت آنلاین و استفاده از تخفیفات ویژه سفر اتوبوسی

مراجعه حضوری به شعب فروش بلیط ایباس در دفاتر ترمینال ها

خرید تلفنی و ارتباط با پشتیبانی ایباس / تماس با شماره تماس : 02171057305

مسافت و زمان قزوین تهران با اتوبوس

در مسیر رسیدن به تهران از قزوین با اتوبوس ایباس در حدود 150 کیلومتر در مسیر آزاد راه را باید بپیمایید. که در جاده از شهرهای آبیک، هشتگرد و کرج عبور خواهید کرد. ( اتوبان قزوین کرج تهران )

فاصله ی زمانی تقریبی شما در این سفر حدودا 2 ساعت خواهد بود.

فراموش نکنید در مسیر بازگشت از تهران به قزوین امکان خرید بلیط بازگشت برای شما از طریق سایت ایباس وجود خواهد داشت. علاوه بر این اگر مسافر مسیرهای قزوین کرج ، قزوین رشت باشید می توانید، بلیط های تخفیفی سفر از مبدا و مقصد این شهر ها را با پیشنهادات ویژه از سایت ایباس خریداری کنید.

همیشه به سفر !

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد