خرید بلیط اتوبوس تهران قزوین ترمینال غرب ( اتوبوس بین راهی)

تهران قزوین خرید بلیط اتوبوس تهران قزوین ترمینال غرب ( اتوبوس بین راهی)
خرید بلیط اتوبوس تهران قزوین ترمینال غرب / آزاد راه تهران کرج به قزوین

اتوبوس بین راهی تهران قزوین را فقط از ایباس بخرید !

مبدا: تهران   مقصد: قزوین   نوع وسیله نقلیه: اتوبوس VIP  بلیط: تهران قزوین

تهران مقصد کاری و تحصیلی هزاران نفر از ساکنین استان های مجاور پایتخت ایران است. و قزوین به عنوان یکی از نزدیک ترین شهرها به این استان شناخته می شود. روزانه به واسطه ی نزدیکی و ارتباطات بین این دو شهر مسافران اتوبوسی زیادی به قصد جابه جایی اقدام به خرید بلیط اتوبوس تهران قزوین ترمینال غرب می کنند.

اما بسیاری از مسافران این مسیر به دلیل نبود اتوبوس مستقیم تهران به قزوین ناچار به جابه جایی با اتوبوس های بین راهی از شهرهای دیگر به تهران هستند. ایباس برای حل مشکلِ تردد مسافران از تهران به قزوین امکان خرید بلیط اتوبوس VIP بین راهی را برای مسافران به وجود آورده است. مسافران می توانند با حضور در ایستگاه های مشخص در مسیرهای بین راهی با اتوبوس های ایباس سفر کنند.

برای خرید بلیط از ایباس راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آنها خرید آنلاین بلیط می باشد، که شامل تخفیف نیز می باشد. برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس در سایت ایباس می‌توانید در منوی بالای سایت بر روی گزینه خرید بلیط اتوبوس کلیک کنید و پس از طِی فرآیند خرید و پرداخت وجه بلیط خود را دریافت کنید.

اگر به صورت روزانه و یا هفتگی ملزم به پیمودن مسیر تهران قزوین هستید و دسترسی به اتومبیل شخصی نیز ندارید؛ بهترین انتخاب سفر با اتوبوس‌های بین شهری ایباس است. لازم به ذکر است که به دلیل نزدیکی قزوین به تهران و نبود خطوط هوایی امکان سفر هوایی بین این دو مسیر از مبدا تهران به قزوین در حال حاضر میسر نیست.

قیمت بلیط اتوبوس بین راهی تهران قزوین

هنگام خرید بلیط اتوبوس تهران قزوین ترمینال غرب توجه به نوع اتوبوس نیز مهم می باشد چرا که در قیمت گذاری آن تاثیر گذار است. قیمت بلیط اتوبوس VIP بین راهی ایباس با یک فرمول مشخص محاسبه می شود و مسافران در این مسیر نرخ اصلی این دو مسیر را در سفر پرداخت می کنند و دیگر لازم به پرداخت مبلغ بیشتری برای جابه جایی از ترمینال غرب به قزوین نخواهد بود.

برای خرید بلیط اتوبوس بین راهی تهران قزوین ؛ کافیست که به صفحه اصلی سایت ایباس بروید و پس از انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر سرویس های فعال اتوبوس در این مسیر را جستجو کرده و پس از بررسی ساعت حرکت اتوبوس، بلیط VIP تهران قزوین را آنلاین خریداری کنید.

بلیط اتوبوس تهران قزوین ترمینال غرب در ایباس
خرید بلیط اتوبوس بین راهی تهران قزوین ایباس

با توجه به موقعیت جغرافیایی این دو شهر و قرار گیری آن در دامنه ی رشته کوه های البرز به ویژه در فصل های پائیز و زمستان پیش از سفر و خرید بلیط اتوبوس خود از وضعیت جوی جاده ها در زمان سفر اطمینان حاصل کنید.

خرید بلیط اتوبوس بین راهی تهران قزوین

راه های خرید بلیط اتوبوس بین راهی از ایباس :

  1. خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سایت ایباس ( با تخفیفات ویژه ) WWW.EBUS.IR
  2. مراجعه حضوری به شعب فروش بلیط ایباس ( تهران، نرسیده به میدان آزادی، خیابان محمد علی جناح )
  3. ارتباط با پشتیبانی و خرید تلفنی ( تلفن پشتیبانی ایباس: ۰۲۱۷۱۰۵۷۳۰۵)

فاصله ی تهران تا قزوین

فاصله ی شهر تهران تا قزوین 153 کیلومتر است. اتوبوس‌های تهران قزوین ترمینال غرب در پایانه اتوبوسرانی غرب تهران (میدان آزادی) همه روزه در هر ساعت آماده حرکت هستند و می‌توانند مسافران را در بازه زمانی یک ساعت و نیم تا دو ساعت از طریق آزاد راه به مقصد برسانند. پیشنهاد ایباس برای تردد در این مسیر کوتاه استفاده از سرویس بین راهی اتوبوس و جایگزینی آن با اتومبیل و قطار می باشد.

شهرهای بین مسیر تهران قزوین : (اتوبان تهران کرج قزوین) کرج، هشتگرد، آبیک

ایباس در مسیر شهرهای فعال خود بلیط اتوبوس بین راهی رفت و برگشتی صادر می کند. اگر قصد بازگشت از قزوین به شهر تهران را داشتید برای تهیه ی بلیط برگشت قزوین تهران با مراجعه به سایت ایباس خیلی سریع و آسان بلیط خود را با تخفیف خریداری کنید.

 همیشه به سفر !

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد