خرید بلیط رشت قزوین

برای تهیه بلیط اتوبوس در مسیر های بین راهی اغلب با چالش های متفاوتی روبه رو هستیم، چرا که  سامانه های فروش بلیط اتوبوس به شکل مجزا برای مسیر های بین راهی  بلیط صادر نمی کنند.

ایباس گامی نو برای حل این چالش  در سفر های اتوبوسی برداشته و با ارائه ی بلیت برای مسیرهای بین راهی پر تردد از جمله مسیر قزوین به رشت و بالعکس در مسیر رشت به قزوین بسیاری از دغدغه های مسافران را حل کرده است.

به هنگام سفر اطلاعات تکمیلی در مورد مسیر پیش روبرای داشتن برنامه ریزی دقیق تر و تجربه ی سفری آسوده‌تر بسیار به ما کمک می کند.

در مقاله خرید بلیط اتوبوس بین راهی ایباس به شکل مفصل راجع به ویژگی ها ی بلیط اتوبوس بین راهی  صحبت کرده ایم.

سفر شما از شهر زیبای رشت،زادگاه میرزا کوچک خان جنگلی به مقصد قزوین، پایتخت ایران در زمان حکومت صفوی آغاز می شود،قزوین از نظر جاذبه های تاریخی متعدد رتبه ی نخست را در کشور داشته و بناهای ارزشمندی در طول تاریخ ساخته شده که بازدید از آن ها برای هر مسافری جذاب است.

همسفر ایباس که باشید، بلیط اتوبوس سفرهای یک سال آینده تان را می توانید از قبل رزرو کنید، به خصوص برای سفر در ایام تعطیل و اردیبهشت ماه که زمان اوج سفر است.

برای رزرو بلیط اتوبوس رشت قزوین به سایت ایباس به نشانی www.ebus.ir  مراجعه کنید.

رشت به قزوین اتوبوس
رشت به قزوین اتوبوس

خرید بلیط قزوین رشت اتوبوس

  برای خرید بلیط اتوبوس رشت قزوین، می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن ایباس (به زودی در دسترس عموم قرار می گیرد) اقدام کنید، قبل از رزرو بلیط بهتر است از  نکات ضروری قبل خرید بلیط اتوبوس آگاهی داشته باشید.

 همچنین می توانید به شکل حضوری به شعبه ایباس در ترمینال رشت مراجعه کرده و بلیط رشت قزوین را تهیه کنید.

آدرس شعبه ایباس در ترمینال رشت : رشت، خیابان امام، جنب میدان گیل، مسافربری میدان گیل رشت.

می توانید از طریق رزور تلفنی، اقدام به خرید بلیط اتوبوس رشت قزوین ایباس کنید، فقط کافی است با پشتیبانی ایباس تماس بگیرید تا در اسرع وقت بلیط شما رزرو شود.

 تلفن شعبه رشت ایباس: 02171057305

کرایه رشت به قزوین

قیمت بلیط اتوبوس رشت به قزوین در ایباس از طریق سیستم قیمت گذاری پویا و با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی از جمله فاصله ی دو شهر، زمان سفر، ظرفیت اتوبوس و … انجام می شود و  با توجه به کاهش مسافت مسیر سفردیگر لازم نیست هزینه ی کامل بلیط رشت به تهران را پرداخت کنید، از این رو شما سفری اقتصادی با اتوبوس های  ایباس را تجربه می کنید.

ساعات حرکت اتوبوس از رشت به قزوین

در حال حاضر اگر از رشت به سمت قزوین راهی هستید، اتوبوس ۲۵ نفره vip ایباس همه روزه در ساعت 6 عصرهمسفر شما خواهد بود.

مقدار مسافت طی شده با اتوبوس از رشت به قزوین چقدر است؟

فاصله ی رشت تا قزوین ۱۷۹ کیلومتر است.

 که این فاصله با اتوبوس در مدت زمان ۲ ساعت و ۲۶ دقیقه طی می شود،در این مدت می توانید از طریق  تور مجازی با جاذبه های طبیعی و تاریخی قزوین آشنا شوید.( تورمجازی چیست؟)

اتوبوس رشت قزوین از کدام شهرها عبور می کند؟

  • رشت
  • سراوان
  • رستم آباد
  • رودبار
  • منجیل
  • لوشان
  • یوزباشی پای
  • قزوین

  پس از آن که در ترمینال گیل رشت سوار اتوبوس شدید، پس از مدتی به سراوان خواهید رسید، شهرهای رستم آباد، رودبار و منجیل به ترتیب شهرهای پیش روی شما هستند و در آخر از لوشان و یوزباشی چای عبور میکنید، پس از طی این فاصله به قزوین رسیده اید و می توانید در ایستگاه بین راهی که نزدیک دانشگاه باراجین قزوین است پیاده شوید.

سفر شما به پایان رسیده، تجربه ی لذت بخش شما از سفر اتوبوسی اولویت اول ما در ایباس است.

همیشه به سفر!

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد