خرید بلیط قزوین رشت از ایباس(بلیط مسیر بین راهی)

 رشت مقصد بسیاری از مردم در طول سال است.

که می خواهند مدتی را از فضای شهر خودشان دور بوده و از جاذبه های زیبای رشت دیدن کنند، تعداد مسافرانی که از قزوین به رشت سفر می کنندکم نیست،سفر با اتوبوس های بین راهی از قزوین به رشت بسیار رایج است.

از این رو برای راحتی بیشتر مسافران در این مسیر پرتردد، ایباس تصمیم به فروش بلیط اتوبوس بین راهی قزوین رشت کرده است.

در واقعا شما می توانید برای اولین بار در کشور، به شکل مجزا بلیط اتوبوس بین راهی ایباس را تهیه کنید.

برای خرید بلیط مسیر قزوین رشت کافی است به صفحه ایباس مراجعه کرده تا تنها با چند کلیک ساده بلیط شما رزرو شود، خیالتان از کیفیت سفر با اتوبوس های ایباس راحت باشد چرا که کل ناوگان ایباس را اتوبوس های وی آی پی 25 نفره تشکیل داده اند که کیفیت سفر تان را تضمین می کنند.

بلیط اتوبوس قزوین رشت
بلیط اتوبوس قزوین رشت

اطلاعات مسیر قزوین رشت

 فاصله ی قزوین( جایگاه بین راهی) از رشت حدود ۱۷۹ کیلومتر است.

 که این مسیر در مدت زمان 2:26  دقیقه طی می شود،

در مسیر قزوین رشت،اتوبوس از چه شهر هایی عبور می کند؟

پس از آن که در ایستگاه قزوین ( نزدیک دانشگاه باراجین قزوین) سوار اتوبوس شوید، مقصد بعدی شما به ترتیب

شهر های لوشان و منجیل خواهد بود، پس از گذر از منجیل به رودبار  می رسید و سپس به رستم آباد، دیگر تا رشت راهی باقی نمانده،پس از امام زاده هاشم و سراوان، به رشت رسیده اید.

مسیر اتوبوس قزوین رشت
مسیر اتوبوس قزوین رشت

قیمت بلیط اتوبوس قزوین رشت

کرایه بلیط اتوبوس قزوین رشت ایباس با سیستم قیمت گذاری پویا تعیین می شود، از این رو قیمت بلیط اتوبوس قزوین رشت بر اساس شاخص های متعددی نظیر زمان خرید بلیط، ساعات حرکت اتوبوس، ظرفیت اتوبوس و … مشخص می شود، اما ایباس این تضمین را به شما می دهد که به صرفه ترین بلیط اتوبوس قزوین رشت را ارائه می دهد،شما با ایباس سفر اقتصادی تجربه خواهید کرد.

اتوبوس قزوین رشت

در سیستم حمل و نقل کشور انواع مختلفی از اتوبوس های کلاسیک 42 نفره ، معمولی 32 نفره و وی آی پی 25 نفره موجود است.

اما کل ناوگان ایباس متشکل از اتووبس های وی آی پی 25 نفره می باشد، که از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

خرید بلیط اتوبوس قزوین رشت توسط دانشجویان

 رشت، شهر خوش آب و هوایی است که با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان انتخاب بسیاری از مردم برای تجربه ی سفر است، به خصوص برای قشر جوان که هیجان بیشتری برای طبیعت گردی دارند.

بسیاری از دانشجویان شهر قزوین ،برای سفر های دوران دانشجویی خود ، رشت را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می کنند، که به دلیل نزدیک بودن جایگاه توقف اتوبوس به دانشگاه باراجین، دسترسی آن ها نیز بسیار راحت خواهد بود.

  خدمت ویژه ایباس به دانش جویانی که تمایل به سفر گروهی دارند، ارائه بلیط اتوبوس دربستی است، اما اگر خواستید به صورت گروه های کوچک چند نفره یا حتی به تنهایی از قزوین به رشت سفر کنید، بلیط اتوبوس قزوین رشت در سایت ایباس در دسترس شماست.

ایباس،پلتفرمی است که برای اولین بار خدمت بلیط مسیر های بین راهی را به طور مجزا ارائه می دهد، شما تجربه ی خرید بلیط قزوین رشت را از ایباس دارید؟

همیشه به سفر!

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد