نحوه ی ارسال بار با اتوبوس ( ارسال بار با اتوبوس به ترکیه)

از نحوه ارسال بار با اتوبوس آشنا هستید؟ اتوبوس یکی از وسایل نقلیه مهم در کشور است، سالانه تعداد زیادی مسافر در سراسر کشور به وسیله ی اتوبوس جابجا می شوند، شرکت های مسافر بری علاوه بر جابه جایی مسافر خدمتی نو به نام”ارسال بار اینترنتی” را ارائه می دهند و تعداد زیادی از مردم از آن آگاه نیستند ، و به همین جهت اکثراً برای جابجایی بار و کالای خود به اداره ی پست ،باربری ها و انبار ها مراجعه می کنند ،این در حالی است که بسیاری از این باربری ها برای جابجایی بار خود از شرکت‌های مسافربری  استفاده می کنند.

بیسیاری از پلتفرم های جابه جایی بار، از جمله تیپاکس  در مدت زمان 1 الی 3 روز کاری بار را به شهر مقصد تحویل می دهد این در حالی است که ارسال بار با اتوبوس  در چند ساعت نیز امکان پذیر است و ایمنی بیشتری دارد ، همچنین حیواناتی  نظیر گربه ، سگ و پرندگان را می توانید با استفاده از اتوبوس جابه جا کنید.

حمل بار با اتوبوس
حمل بار با اتوبوس

نحوه ارسال بار با اتوبوس به چه شکل است؟

برای ارسال بار با اتوبوس ،سامانه سراسری و الکترونیکی به نام ارسال بار اینترنتی شکل گرفته که در کمترین زمان و با بالاترین ایمنی کالاهای شما را در سراسر ایران جابجا میکند.

 شما می توانید با مراجعه به ترمینال و یا از همان درب منزل و محل کارتان کالای مورد نظرتان را به هر نقطه از ایران که می‌خواهید ارسال کنید.

حمل بار با اتوبوس
حمل بار با اتوبوس

قوانین ارسال بار با اتوبوس

 ارسال بار با اتوبوس طبق قوانینی صورت می گیرد که قبل ارسال بار بهتر است،از این قوانین مطلع باشید

 این قوانین شامل موارد زیر میشود:

  • حداکثر وزن هر بسته باید 40 کیلو گرم باشد.
  • گیرنده موظف است ظرف مدت 72 ساعت نسبت به دریافت بار خود در مقصد اقدام نماید.
  • در صورت ارسال اشتباه موارد درخواست شده در فرم ارسال بار، مسئولیت آن بر عهده فرستنده می باشد.
  • سالم رسیدن بار در مرحله ی اول، بر عهده فرستنده می باشد.
  • حداکثر سایز برای بارهای نامتعارف 100*150*150 می باشد
  • دریافت بار از فرستنده توسط پیک در شهرستان ها (شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا 16) و در تهران (شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12 تا 16 به شرط ثبت بار تا قبل از 12ظهر در غیر این صورت در روز بعدی) صورت می پذیرد.
  • حمل مواد خوراکی بودار یا سریع الفساد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر ممنوع می باشد.
  • حمل محمولات ممنوعه طبق قانون مانند مواد مخدر و روان گردان ، اسلحه ، کالای قاچاق و … توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر ممنوع می باشد
حمل بار با اتوبوس
حمل بار با اتوبوس

 تعرفه ارسال بار با اتوبوس

 تعرفه  ی ارسال بار با اتوبوس ،به شاخص‌های مختلفی بستگی دارد،

 مبدا و مقصد، نوع مرسوله ، هزینه ی بیمه کالا، وزن بسته بر حسب کیلوگرم، همه این ویژگی ها به قیمت  نهایی ارسال بار با اتوبوس را مشخص می کند.

 همچنین این تعرفه به نوع سرویسی که انتخاب می‌کنید بسیار بستگی دارد، سرویس درب به درب هزینه بیشتری نسبت به سرویس ترمینال به ترمینال برای شما خواهد داشت.

در ارسال بار با اتوبوس کارگو به چه معناست ؟

برای راحتی بیشتر شما هنگام  ارسال بار با اتوبوس ،  در یکی از سرویس ها ی ازسال بار ،کالا از درب منزل تحویل گرفته و در ترمینال شهر مقصد تحویل داده می‌شود، که به آن سرویس کارگاه می‌گویند.

حمل بار با اتوبوس
حمل بار با اتوبوس

 

ارسال بار با اتوبوس از ترمینال بیهقی

 اگر قصد ارسال بار با اتوبوس را دارید، می توانید کالای ارسالی خودتان را به یکی از شرکت های مسافر بری بهقی که در زمینه ی ارسال بار با اتوبوس فعالیت دارند تحویل دهید.

:

ارسال بار با اتوبوس از ترمینال جنوب

اگر قصد جابجایی بار در داخل تهران را دارید، می توانید از سرویس جابه جای داخل تهران ترمینال جنوب استفاده کنید، همچنین برای ارسال بار با اتوبوس از تهران به شهرستان ها تعاونی های بسیاری در ترمینال جنوب فعالیت دارند.

ارسال بار با ارسال بار با اتوبوس به ترکیه (استانبول)

برای ارسال بار به کشور ترکیه ، دو روش هوایی و  زمینی رایج است ،هزینه ارسال با هواپیما بسیار گران تر از ارسال کالا به شکل زمینی است و به همین جهت بسیاری از مردم ارسال زمینی را ترجیح می دهند که با تریلی در مدت ۷ الی ۱۰ روز ارسال می شود، اما ارسال بار با اتوبوس به ترکیه ممنوع می باشد. 

ارسال بار با اتوبوس در ایباس

ایباس پلتفرمی است که در زمینه ی حمل و نقل اتوبوس بین شهری فعالیت دارد و به زودی خدمت حمل با اتوبوس را به خدمات خود اضافه خواهد کرد، منتظر خبر های خوبی برای ارسال بار اتوبوس های ایباس در کوتاه ترین زمان و بالاترین ایمنی باشید.

 ایباس همسفر حرفه ای ها.

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد