بهترین صندلی اتوبوس کجاست؟(صندلی عقب یا میانی؟!)

بهترین صندلی اتوبوس کجاست؟ بسیاری از مسافران درزمان خرید بلیط اتوبوس دغدغه ی انتخاب صندلی را دارند، اینکه کدام صندلی مناسب آن هاست؟ صندلی های جلو،عقب یا وسط اتوبوس؟و کدام صندلی ایمنی بیشتری دارد؟ پاسخ به این سوال ها نسبی است، با توجه به اینکه تنها سفر می کنید یا همراه خود همسفر دارید؟ و بسیاری جنبه های دیگر که به طور مفصل راجع به همه ی آن ها صحبت خواهیم کرد.

بهترین صندلی اتوبوس کجاست؟
بهترین صندلی اتوبوس کجاست؟

تفاوت چیدمان صندلی اتوبوس معمولی و وی ای پی

اتوبوس ها از نظر چیدمان صندلی به سه گروه تقسیم می شوند، نرمال (45 نفره) ، کلاسیک (30 نفره) و وی آی پی (25 نفره) در اتوبوس های نرمال دو ستون صندلی دو نفره قرار دارد و در اتوبوس های کلاسیک و وی ای پی ستون اول دو نفره و ستون دوم تک نفره کشیده شده است ، که در اتوبوس های وی ای پی به دلیل کم بودن تعداد سرنشینان فاصله ی بین صندلی ها زیاد بوده و در واقع فضای بیشتری وجود دارد، پس اگر می خواهید به تنهایی سفر کنید، باید  بلیط اتوبوس وی ای پی تک نفره را تهیه کنید.

حالا که انتخاب کردید بلیط تک صندلی تهیه کنید یا دو نفره ،برویم سراغ انتخاب ردیف صندلی، اینکه صندلی های ردیف جلو مناسب شماست یا ردیف وسط؟ شاید هم شما جز آن دسته از مسافرینی هستید که دوست دارید در ردیف آخر بنشینید.

تفاوت چیدمان صندلی اتوبوس معمولی و وی ای پی
تفاوت چیدمان صندلی اتوبوس معمولی و وی ای پی

بهترین صندلی اتوبوس کجاست؟ صندلی های ردیف جلو؟!

 به هنگام سفر با اتوبوس،گاهی دوست داریم در ردیف جلو بنشینیم و جاده را از شیشه ی بزرگ روبه روی راننده نگاه کنیم ،با راننده گپ بزنیم تا از خاطرات سفر های گذشته اش بگویید از اینکه همیشه در سفر بودن چه حسی دارد!

 صندلی های میانی اتوبوس محبوبیت زیادی دارند و در اکثر مواقع زودتر از ردیف های دیگر رزرو می شوند، این صندلی ها به دلیل قرار گرفتن بین دو محوراتوبوس، کمتر از ردیف جلو تکان می خورند ،پس اگرمی خواهید تکان خوردن های اتوبوس را کمتر حس کنید بلیط اتوبوس سفرتان را برای ردیف سوم و چهارم خریداری کنید، همچنین هنگام بروز حادثه می توانید خم از درب جلو و هم درب عقب از اتوبوس خارج شوید.

 بسیاری از مسافرین دوست دارند در صندلی های پشت یخچال و آب سرد کن اتوبوس بنشینند که فضا آزاد بیشتری دارد در این قسمت می توانید صندلی ها را کامل خم کرده و تا اخر سفر یک خواب راحت را تجربه کنید!

و اما می رسیم به صندلی ها ی آخر، معمولا کسانی که دسته جمعی به سفر می روند هنگام تهیه ی بلیط اتوبوس صندلی های اخرین ردیف را رزرو می کنند، آنجا رفت و آمد وکمتری هست با اینکه بسیاری اعتقاد دارند از نظر امنیت صندلی های ردیف اخر خطر بیشتری دارد.

صندلی های کنار شیشه ی اتوبوس دیدن منظره ی زیبا یا نشستن در لبه ی اتوبوس و رفت و آمد راحت تر؟ مسئله این است!

بسیاری دوست دارند صندلی شان حتما کنار شیشه باشد تا پرده ی اتوبوس را کنار بکشند و از مناظر زیبای مسیر لذت ببرند، گاهی هم نه ! دوست دارند درردیف لبه صندلی دو نفره  بنشینند و موقع استفاده از آب سرد من اتوبوس و جابه جایی وسایل حتی زمان پیاده شدن از اتوبوس راحت تر باشند، انتخاب شما کدام است؟ کنار پنجره یا لبه ی اتوبوس؟!

بهترین صندلی اتوبوس کجاست؟
بهترین صندلی اتوبوس کجاست؟

انتخاب صندلی های وی ای پی ایباس!

برای خرید بلیط اتوبوس تهران رشت یا مسیر بالعکس به سایت ایباس که مراجعه کنید، بعد انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ ، نوبت انتخاب صندلی است. تمام اتوبوس های ایباس از نوع مدل وی ای پی اسکانیا یا مارال هستند، پس نگران کیفیت و نبود صندلی تک نفره نباشید!

صندلی هایی که از قبل رزرو شده اند رنگشان طوسی است انتخاب شده ، و صندلی هایی که شما انتخاب می کنید ، سبز رنگ هستند، اینکه صندلی تک نفره انتخاب کنید یا دو نفره؟ ردیف اول یا وسط؟ انتخاب شما خواهد بود.

انتخاب صندلی های وی ای پی ایباس
انتخاب صندلی های وی ای پی ایباس

 ایباس همسفر حرفه ای هاست، همسفر بعدی ما باشید.

سفر بخیر!

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد