بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس

سامانه های بسیاری در کنار فروش بلیط وسایل نقلیه مانند هواپیما و قطار ، بلیط اتوبوس نیز ارائه می دهند که هر کدام مزایا و محدودیت های منحصر به فرد خود را دارند، اما ایباس تنها پلتفرمی است که همه ی مراحل سفر های اتوبوسی را در بر می گیرد، در نهایت هر مسافر با توجه به خدمات ارائه شده ی هر شرکت می تواند بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس را انتخاب کند.

کدام وب سایت ها در زمینه خرید بلیط اتوبوس فعالیت دارند؟

علی بابا، ایباس، پایانه، سفر724، اسنپ تریپ، ره بال آسمان، مستر بلیط و ….تعدادی از سامانه هایی هستند که در زمینه ی بلیط اتوبوس فعالیت دارند.

تفاوت ایباس با سایر سامانه های فروش بلیط چیست؟

ایباس تنها پلتفرمی است که صفر تا صد سفرهای اتوبوس بین شهری را سازماندهی می کند و در نظر دارد به بزرگترین شبکه اتوبوس های بین شهری ایران تبدیل شود.

نحوه ی خرید بلیط اتوبوس از ایباس

فقط کافی است به وب سایت ایباس به نشانی www.ebus.ir  مراجعه کنید تا با چند کلیک ساده، بلیط اتوبوس سفر خودتان را تا یک سال آینده رزرو کنید.

اگر عنوان بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس را در گوگل سرچ کنید،نام تعداد زیادی شرکت مسافربری را خواهید دید که به شکل آنلاین بلیط وسایل نقلیه از جمله اتوبوس را می فروشند، اتوبوس یکی از پرطرفدار ترین وسایل نقلیه در کشور است و به دلیل قیمت به صرفه نسبت به وسایل نقلیه دیگر،امنیت حین سفر و ساعت های متنوع حرکت، تجربه سفر با اتوبوس بسیار محبوب است مخصوصاً اگر بلیط اتوبوس وی آی پی خریداری کنید کیفیت سفرتان نیز تا حد بسیار زیادی تضمین می‌شود، سامانه های بسیار زیادی در  زمینه ی فروش بلیط اتوبوس فعالیت می‌کنند، شرکت های نام آشنایی که همه ما حداقل برای یک بار نام آن ها را شنیده ایم علی بابا،ایباس، قاصدک ۲۴،اسنپ تریپ، پایانه و…هر کدام از آن ها خدمات منحصر به فردی ارائه می دهند که مزایا و معایب خاص خودش را دارد، اینکه کدام سامانه بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس است! را با توجه به خدمتی که هر سایت ارائه می دهد می توانید انتخاب کنید.

ایباس

داستان ایباس با همه سایت هایی که در زمینه فروش بلیط فعالیت دارند متفاوت است،سامانه ی ایباس به صورت تخصصی در زمینه حمل و نقل اتوبوس کشور فعالیت دارد،و برخلاف همه سایت هایی که در زمینه فروش آنلاین بلیط به شکل واسطه عمل می کنند، ایباس صفر تا صد سفرهای اتوبوسی را انجام می‌دهد، اتوبوس‌ها در  پلتفر ایباس  ثبت‌نام می‌کنند وبرنامه‌ریزی همه ی این ناوگان را ایباس انجام می دهد که موجب مصرف بهینه سوخت و سازماندهی مسیر حرکت اتوبوس ها در کشور می شود، فروش و پشتیبانی قبل، بعد و حین سفر قدم‌های بعدی در ایباس است،ایباس با نگاهی دقیق تر به نیاز مسافران در سفر اتوبوسی و جزئیاتی که گاهی فراموش می شود تغییر ایجاد کرده است،که این رسیدگی و تغییر منجر به تجربه ای لذت بخش از سفر خواهد شد،همه ی ناوگان ایباس را اتوبوس های وی آی پی تشکیل داده اند تا تجربه‌ای شایسته از سفر را با داشته باشید.

سفری با کیفیت، سریع و اقتصادی سه ویژگی اصلی تجربه سفر با ایباس است، برای خرید بلیط اتوبوس vip ایباس به سایت ما به نشانی www.ebus.ir مراجعه کنید، شما می توانید تا یکسال آینده بلیط اتوبوس سفرهای خودتان را با پایین ترین قیمت از سایت ما رزرو کنید.

ایباس
ایباس

علی بابا

آژانس هواپیمایی علی بابا، در زمینه ی سفر خدمات بسیار زیادی ارائه می دهد، خرید بلیط اتوبوس، هواپیما، قطار و همینطور رزرو هتل و اقامتگاه در همه شهرهای کشور جز خدمات علی بابا است، اگر قصد سفر با تور را داشته باشید می توانید تور کشور های خارجی و داخلی علی بابا را تهیه کنید، همچنین با هر خرید، در باشگاه مشتریان علی بابا ۱ درصد مبلغ پرداخت شده در قالب امتیاز به حساب شما بر می‌گردد، امتیازهای خود را می‌توانید در خرید تور، پرواز خارجی، هتل داخلی و خارجی و همچنین  بلیط اتوبوس استفاده کنید و به صورت خودکار، تخفیف بگیرید، در خرید بلیط اتوبوس به دلیل قیمت پایین تر آن نسبت به هواپیما و قطار امتیاز کمتری شامل شما خواهد شد.

علی بابا
علی بابا

 قاصدک ۲۴

قاصدک۲۴، یکی دیگر از سایت‌های است که در زمینه فروش بلیط اتوبوس به صورت آنلاین فعالیت می‌کندو مانند علی بابا یکی از سایت‌های واسطه محسوب می‌شود، شما می توانید از قاصدک 24  هر نوع بلیط سفری را با هر قیمتی  شامل بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار  را به صورت قسطی خریداری کنید، و در مدت سه ماه تا یک سال اقساط خودتان را پرداخت کنید.این سوال برای همه پیش می‌آید که آیا قیمت بلیط در این طرح افزایش می‌یابد؟ بله! قیمت بلیط هایی که به صورت قسطی به خریداران عرضه می‌شود، تا ۲۵ درصد افزایش می یابد که این مقدار اغلب از شرکت‌های مسافربری که طرح را اجرا می‌کنند بسیار کمتر است، برای خرید قسطی بلیط سفر فقط کافی است به سایت قاصدک ۲۴ مراجعه کنیدسپس به وب سایت ایران رنتر و مبلغ خرید قسطی و مدت زمان پرداخت آن را مشخص کنید، ارائه خدمات ویزا و بیمه مسافرتی از دیگر ویژگی‌های قاصدک ۲۴ است.

قاصدک۲۴
قاصدک۲۴

سفر ۷۲۴

سامانه ی 724 که در زمینه ی فروش بلیت اتوبوس فعالیت داشته و با بیش از 700 شرکت مسافربری از جمله سیر و سفر، همسفر ،میهن‌نور، رویال سفر و … مشارکت دارد و این بستر را فراهم کرده تا برای همه ی مسیرهای داخلی و خارجی این حق انتخاب را داشته باشید که از کدام شرکت مسافربری بلیط سفرتان را رزرو کنید! شما می توانید به صورت آنلاین از طریق موبایل یا کامپیوتر و یا به وسیله اپلیکیشن ۷۲۴  که به مسافران خود ارائه کرده است بلیط اتوبوس سفرتان را تهیه کنید.

n45 بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس

اسنپ تریپ

نام اسنپ برای اکثر ما آشناست، اسنپ خدمات بسیار متعددی را ارائه می‌دهد که یکی از آنها اسنپ‌تریپ است ،در اسنپ تریپ می توانید بلیط هواپیما  را برای سفرهای داخلی و خارجی تهیه کنید، به صورت آنلاین می توانید اقامتگاه و هتل رزرو کنید، همینطور  فروش بلیط قطار و اتوبوس از دیگر خدمات این سایت است، باشگاه مشتریان یکی از خدماتی است است که اسنپ تریپ را از سایر سایت های ارائه دهنده بلیط اتوبوس متمایز کرده است، بعد از ثبت‌نام در سایت بلا فاصله عضو باشگاه مشتریان می شوید و  15 امتیاز به حساب کاربری شما اضافه می شود، هر امتیازی که کسب می‌کنید معادل هزار تومان است و در نهایت شما می توانید هنگام خرید تا مبلغ ۲۵ درصد از قیمت بلیط خودتان را تخفیف بگیرید.

اسنپ تریپ
اسنپ تریپ

مستر بلیط

مِستر بلیط در ابتدا تنها وب سایتی برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارزان قیمت بود، پس از چند ماه فعالیت، خدمات بلیط قطار و اتوبوس را به خدمات خود اضافه کرد. در وب سایت مستر بلیط علاوه بر جستجوی کامل ترین پروازهای داخلی می توانید ارزانترین قیمت ها را نیز پیدا کنید! و تلاش می کند خدماتی ساده، سریع و ارزان را برای مسافران خود مهیا کند. اپلیکیشن مستر بلیط برای اندروید و iOS می توانید دانلود کنید و از طریق تلفن همراه خود برای رزرو بلیط هواپیما، هتل، قطار، اتوبوس و سواری استفاده کنید.  این اپلیکیشن را در کافه بازار، گوگل پلی استور و یا اپ استور اپل  می توانید جستجو کنید.

مستر بلیط
مستر بلیط

پایانه

پایانه به عنوان اولین خدمات دهنده ی بلیط الکترونیک جاده ای به صورت سراسری در کشور فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده است و  به عنوان اولین نماینده فروش مجازی شبکه ریلی در کشور فعالیت دارد ، نرم افزاری برای  مدیریت جامع حمل و نقل مسافری  استفاده می کند “سپند”  نام دارد که به عنوان زیر ساخت صنعت حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد.

پایانه
پایانه

اگر تجربه ی خرید آنلاین بلیط اتوبوس را دارید، برای ما بنویسید که از نظر شما بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس ، کدام سایت است؟

ایباس همسفر حرفه ای شما!

17 دیدگاه
  1. دنیا می گوید

    ایباس جان ما از بس اومدیم چک کردیم ک کی اتوبوس های تهران مشهدتون
    راه میفته آب مروارید گرفتیم
    ب فکر سلامتی ماهم باشید دیگه لطفا

  2. Mohammad می گوید

    الان فقط برای مسیر تهران رشت بلیط دارید؟

    1. مهدیس می گوید

      سلام محمد عزیز،بله در حال حاضر ایباس در مسیر رشت تهران و بلعکس مسیر تهران رشت فعالیت داره و به زودی در شهر های دیگه فعالیت خودش رو شروع می کنه، منتظر ایباس باشید :)

  3. علی می گوید

    سایت ها مسئولیتی در قبال مسافر و شرایط سفر ندارن امیدوارم ایباس اینطور نباشه

    1. مهدیس می گوید

      سلام علی عزیز، ایباس همسفر مسئولیت پذیری در کنار شماست :)

  4. ابوالفضل می گوید

    ایباس تو زنجان و تهران هم هست؟

  5. parisa می گوید

    سلام. خیلی ممنون از طراحی ebus. من یبار سفر تهران رشت رو با ایباس تجربه کردم. امیدوارم هرچه زودتر سفرهای بیشتری بذارید مثلا سفر زنجان تهران و برعکس. راستی اگه قیمت بلیط ها خیلی متفاوت از جاهای دیگه باشه که واقعا نور علی نوره.

    1. مهدیس می گوید

      سلام پریسا عزیز، ممنون که همسفر ما هستین، شما با ایباس سفر اقتصادی تجربه می کنید چرا که قیمت بلیط اتوبوس وی ای پی ایباس از سایر تعاونی ها به صرفه تر ارائه می شه. ابیاس به زودی در مسیر زنجان تهران هم فعالیت خودش آغاز می کنه. امیدواریم که در سفر های بعدی هم همراه ایباس باشید.

  6. Abbas Hoseini می گوید

    مرسی از مقاله خوبتون. من از ایباس استفاده کردم. بسیار بسیار تجربه لذت بخشی بود. توصیه میکنم از ایباس خدمات بگیرید.

    1. مهدیس آصفی می گوید

      سلام عباس عزیز،ممنون که همسفر خوش ذوق ما بودید.

  7. مهرداد می گوید

    از نظر من بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس باید سایتی باشه که علاوه بر خرید بلیط اتوبوس راحت تر و به صرفه تر برای کاربرانش، تجربه سفر دلچسب تر رو فراهم کنه.

    1. مهدیس آصفی می گوید

      سلام مهرداد عزیز،ممنون از نظر شما، امیدواریم در سفرهای بعدی همسفر ایباس باشید.

  8. ماعده می گوید
    1. مهدیس آصفی می گوید

      سلام مائده عزیز،ممنون از همراهی شما

  9. مینا می گوید

    من به تازگی با ایباس آشنا شدم برای رشت بلیط دارین؟

    1. مهدیس آصفی می گوید

      سلام مینای عزیز، بله شما میتونید بلیط اتوبوس تهران به مقصد رشت از سایت ایباس خریداری کنید.

  10. مینا می گوید

    اسنپ تریپ خدمات خوبی داره👍

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد