بهترین هتل های زنجان را با ایباس بشناسید

در این پست به معرفی بهترین هتل های زنجان خواهیم پرداخت و هفت تا از بهترین هتل های زنجان را به شما معرفی خواهیم کرد اینکه کدام یک از آن ها را برای اقامت در طول سفر خود انتخاب کنید، بسته به سلیقه و بودجه ی سفرتان دارد .

بهترین هتل های زنجان

برای برنامه ریزی قبل سفر ، انتخاب محل اقامت یکی از قسمت‌های مهم آن است ، با رونق صنعت گردشگری و اضافه شدن به تعداد کسانی که تجربه ی سفر برای آن ها ارزشمند و لذت‌بخش است ،ساخت هتل ها و هتل آپارتمان ها هم رونق گرفته و اقامتگاه های جدید با امکانات مختلف از جمله بوتیک هتل ،هاستل ، پانسیون و اقامتگاه های بوم گردی به  لیست محل اقامتگاه های مسافران اضافه شده است.

1. هتل بزرگ زنجان – هتل ۴ ستاره

اگر به دنبال یک هتل لوکس و راحت برای رزرو هستید ،هتل بزرگ چهارستاره ی زنجان یکی از انتخاب های مناسب برای شماست .  این هتل با پنج طبقه و ۴۸ اتاق و امکانات متفاوت برای رزرو از جمله اتاق دو تخته دبل ، اتاق دو تخته تویین و اتاق سه تخته و امکانات دیگری نظیر پارکینگ ، رستوران و اینترنت نامحدود در اختیار مسافرین قرار می گیرد . هتل بزرگ یکی از بهترین هتل های زنجان می باشد .

اما اگر اقامت در یک اتاق برای شما کافی نیست،  این هتل سوئیت هایی دارد مجهز به تمام امکانات تا برای هر مدت که می خواهید رزرو کنید و اگر کودک زیر ۷ سال همراه تان دارید، می توانید از اقامت رایگان استفاده کنید .

آدرس هتل بزرگ زنجان :

زنجان ، میدان بسیج ، ضلع شمال غربی

شماره تلفن : 33788190 – 024

بهترین هتل های زنجان
بهترین هتل های زنجان

اگر قصد سفر به زنجان را دارید می توانید برای خرید و استعلام قیمت بلیط اتوبوس تهران زنجان به سایت ایباس مراجعه کنید .

۲ . هتل آسیا – هتل 3 ستاره

اگر به دنبال هتلی در مرکز شهر هستید ، هتل آسیا با سه طبقه و ۲۸ اتاق آماده ارائه خدمات به شماست و با داشتن امکانات رفاهی لازم  برای تمام سلیقه ها می توانید اتاق های یک تا چهار تخته را رزرو کنید ،ساعت تحویل اتاق ۱۴ ظهر و تخلیه آن نیز ۱۲ ظهر می باشد، اگر در هتل آسیا اقامت داشتید،تجربه خود را  با ما به اشتراک بگذارید.

 آدرس هتل آسیا :

زنجان، خیابان امام، غرب میدان استقلال

شماره تلفن : 35525626 –024

d2 بهترین هتل های زنجان را با ایباس بشناسید
هتل های زنجان – هتل اسیا

3. هتل سپید زنجان 

به میدان انقلاب زنجان که بروید ، هتلی به نام “سپید” خواهید دید، این هتل دو  طبقه با 30 اتاق بنا شده که قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی به بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری یکی از مزیت های این هتل است، هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و بالای 6 سال  یک نفر اضافه حساب می شود.

آدرس هتل سپید زنجان  :

زنجان ، میدان انقلاب

شماره تلفن : 33326882 –024

gbgb بهترین هتل های زنجان را با ایباس بشناسید
هتل های زنجان – هتل سپید

۴. هتل سنتی ددمان

اگر می خواهید در خانه‌ای ۲۰۰ ساله یک شب را سپری کنید، هتل ددمان ، تنها اقامتگاه سنتی زنجان که حس بودند در خانه های قدیمی را برای شما می سازد ، با یک حوض آبی در حیاط و محیطی آرام و دنج انتخاب خوبی برای طرفداران هتل های سنتی است، رستوران و پارکینگ از دیگر امکانات این هتل است و اقامت برای کودکان زیر ۶ سال رایگان می باشد. هتل ددمان یکی از بهترین هتل های زنجان می باشد .

 آدرس هتل سنتی ددمان :

زنجان – چهار راه انقلاب ، اول خیابان سعدی جنوبی ، کوچه چمنی ، بن بست سوم پلاک ۴۴

d7 بهترین هتل های زنجان را با ایباس بشناسید
هتل های زنجان – ددمان هتل

5. هتل قصر زنجان

  هتل  قصر یکی از اقامتگاه های دو ستاره زنجان که  در دو طبقه و با مجموع ۲۰ اتاق و رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر یکی ازپارک هتل  ها و اقامتگاه‌های محبوب مسافرانی است که به زنجان سفر کرده اند، برای بازه سنی ۱۲ تا ۲ سال هزینه نیم بها و پایین دوسال هزینه به صورت رایگان حساب میشود .

آدرس هتل قصر زنجان :

زنجان، سبز میدان، پشت پاساژ تهران

شماره تلفن : 33363001 –024

hvjblj بهترین هتل های زنجان را با ایباس بشناسید
هتل های زنجان – هتل قصر

6. بوتیک هتل زنجان

 از افتتاح اولین بوتیک هتل زنجان مدت زیادی نمی گذرد که در یکی از بناهای تاریخی مربوط به دوران قاجار ساخته شده و فعالیت خود را آغاز کرده است اگر شما هم علاقه مند به اقامت در هتلی با قدمت 250 سال هستید، هتل بوتیک زنجان با ارائه بهترین خدمات منتظر شماست.

آدرس بوتیک هتل زنجان :

زنجان – خیابان ضیایی

Untitled 1.jpgknkkjmlkm بهترین هتل های زنجان را با ایباس بشناسید
بوتیک هتل زنجان

۷ . هتل سپهر

در  نزدیکی مجموعه تفریحی گاوازنگ، هتل سپهر برای میزبانی از مسافران عزیز قرار دارد که در 7 طبقه و با 32 اتاق بنا شده است، رستوران ، پارکینک، اینترنت رایگان و نمازخانه از دیگر امکانات این هتل است.

آدرس هتل سپهر :

زنجان، ابتدای جاده گاوازنگ، هتل سپهر

شماره تلفن : 33410360 –024

ی4 بهترین هتل های زنجان را با ایباس بشناسید
هتل سپهر

اگر به زنجان سفر کردید حتما از موزه مردان نمکی زنجان دیدن کنید و سوغات زنجان هم یادتان نرود !

بودن در فضایی متفاوت از آنچه که هر روز هستیم ، تجربه ی به یادماندنی می تواند باشد، ما در کنار شما هستیم تا با معرفی بهترین و با کیفیت ترین خدمات گردشگری در هر شهر، در داشتن سفری با کیفیت همراه شما باشیم، Ebus همسفر سفرهایی جاده ای شماست اگر اتوبوس انتخاب شما باشد.

شما در کدام یک از این هتل های زنجان اقامت داشته اید ؟‌

1 دیدگاه
  1. حسن می گوید

    چه جالب هتل ارنیکا رو هم کاش معرفی میکردید

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد