عید نوروز 1401

لحظه سال تحویل 1401  روز یکشنبه ، 29 اسفند است ، بهار ساعت 19 و سه دقیقه و بیست و شش ثانیه  میهمان خانه های ما می شود و زمین به اعتدال بهاری می رسد.

حیوان سال 1401 چیست ؟

هر سال را به یک حیوان نسبت می دهند، سال 1401 سال “ببر” بوده و نماد دلیری بی باکی و نترس بودن است. متولیدن سال ببر دارای خصوصیات رهبری و فرمانروایی هستند و متولدین سال ببر معمولا به دنبال ماجراجویی هستند و مسئولیت کارهای خود را قبول نمی کنند .

رنگ سال 1401 چیست ؟

رنگ ها دنیای ما را می سازند ، با استفاده از آن‌ها احساساتمان را نشان می دهیم، هر ساله برای سال جدید یک رنگ انتخب می کنند و رنگ سال 1401 “آبی بنفش”  اعلام شده است و اگر شما هم یکی از دوست داران مد هستید می توانید لباس های عید نوروز خود را به رنگ آبی بنفش انتخاب بکنید.

لحظه سال نو را با دعایی شروع می کنیم که عنوان دعای سال تحویل شناخته شده است.

دعای عید نوروز 1401

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ای تغییر دهنده دل ها و دیده‏ ها ،ای مدبر شب و روز ، ای گرداننده سال و حالت ها ، بگردان حال ما را به نیکوترین حال

متاسفانه امسال هم کرونا باعث شده است که نتوانیم به صورت کامل به دیدن عزیزانمان برویم ؛ امیدواریم این آخرین سالی باشد که خانواده ها به دور از هم سال را تحویل می کنند و آرزو داریم در سال جدید اثری از بیماری کرونا نبینیم .بهار ! سرآغاز شکفتن است، شروعی دوباره و نو شدن. ما نیز در ایباس با قدم گذاشتن در مسیری جدید، راهی نو را شروع کردیم تا در فصل جدید همسفر شایسته ی شما باشیم. پیشنهاد سفر به چابهار در عید نوروز ۱۴۰۱ می باشد .

عید نوروز
عید نوروز

روزهای زندگیتان پر سفر، جاده زندگیتان هموار و مسیر موفقیتتان پر گاز.

سال نو مبارک!

سال تولد شما نماد چه حیوانی بوده است ؟ و دوست داشتید سال تولدتان مصادف با نماد کدام حیوان باشد ؟

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد