تهران کجا بریم پیک نیک ؟

شهر تهران شهر دود و ترافیک های کلافه کننده که هر کسی در وهله اول به اسم شهر تهران را می شنود این تعریف ها به ذهنش میرسد و یا شاید قصد رفتن به پیک نیک را در تهران داشته باشید و با خود بگویید : تهران کجا بریم پیک نیک ؟  امروز قصد داریم تا جاهایی را در نزدیکی تهران معرفی کنیم تا دیدگاهتان به صورت کامل از کلانشهر تهران عوض شود و شما را با جاهای دیدنی در تهران آشنا کنیم که آب و هوای مطلوب داشته باشد و پیک نیک یک روزه را تجربه کنید .

تهران کجا بریم پیک نیک

اگر می خواهید دنبال بهترین مکان های برای پیک نیک یک روزه یا تهرانگردی هستید ، ادامه مقاله را از دست ندهید .

پارک چیتگر

اولین جایی که قصد معرفی آن را داریم پارک چیتگر می باشد این پارک در غرب تهران و منطقه 22 قرار گرفته است . این پارک دارای امکانات متنعی مانند پیست اسی ، آلاچیق ، باشگاه پینت بال ، پیست دوچرخه سواری بوده و با مساحت 950 هکتاری پارکیست برای تمام فصول اگر نمی خواهید زیاد از تهران خارج شوید پیشنهاد ما پارک چیتگر است .

آدرس پارک چیتگر :

برای رفتن به این بوستان جنگلی می‌توانید از مترو استفاده کنید یا با وسیله شخصی خود در ابتدای آزاد راه تهران-کرج به طرف غرب، بعد از اتوبان آزادگان، خروجی پارک چیتگر  بروید.

پارک چیتگر
پارک چیتگر

آبشار شاهاندشت

دومین جایی که پیشنهاد می دهیم آبشار شاهاندشت است البته جزو استان مازنداران است اما تقریبا ۵۰ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد و در جاده تهران به آمل قرار دارد ( جاده هراز) و نزدیکی روستایی به همین نام قرار گرفته است . آبشار اصلی شاهاندشت به طول ۵۱ متر ارتفاع دارد و از ۸ آبشار تشکیل شده است .

آدرس آبشار شاهاندشت

جاده هزار، نرسیده به شنگلده، گذر از پل روستای وانا، جاده روستای شاهاندشت، پارکینگ شاهاندشت. از محل پارک تا آبشار حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌ روی نیاز است .

آبشار شاهاندشت
آبشار شاهاندشت

ییلاق طالقان

سومین جا برای سوال شما در مورد تهران کجا بریم پیک نیک ییلاق طالقان است که ۱۲۰ کیلومتری غرب تهران در نزدیکی شهر طالقان که یکی از شهرستان های استان البرز می باشد قرار دارد . سد طالقان ، آبشار، چشمه های آب گرم، روستای هرنج، دشت، مسیرهای کوهنوردی و جنگل از جاهای دیدنی این منطقه می باشد که امکانات رفاهی مناسب این منطقه بسیار مناسب پیک نیک های آخر هفته می باشد .

آدرس ییلاق طالقان :

 استان البرز، اتوبان تهران-کرج به سمت قزوین، ۱۰۰ کیلومتر پس از شهر کرج، شهرستان طالقان

ییلاق طالقان
ییلاق طالقان

اوشان فشم میگون

ییلاقات «اوشان»، «فشم» و «میگون» از گذشته در بین مردمان پایتخت جایگاهی ویژه داشته است. این سه‌ روستا در کنار روستاهای بکر دیگر این منطقه در همه فصول سال پرطرف‌دار و در نیمه اول سال بسیار مناسب برای کمپ کردن پیک نیک هستند. این ییلاق‌های منطقه شمیرانات حدود ۴۰ کیلومتر با تهران فاصله دارند. دسترسی به پیست شمشک در زمستان از این مسیر است.

آدرس اوشان فشم میگون :

در شمال شرق تهران در مسیر اتوبان بابایی به جاده لشگرک وارد شوید و در جاده اوشان-فشم بعد از روستای «زایگان» به فشم خواهید رسید.

اوشان فشم میگون
اوشان فشم میگون

اگر شما برای کاربران ایباس جواب بهتری برای سوال تهران کجا بریم پیک نیک ؟ دارید در قسمت نظرات ، جاهای دیدنی مد نظر خود را بنویسید .

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد