تیم ایباس در لیگ برتر روئینگ زنان

به گزارش ایرنا لیگ برتر روئینگ زنان ، ( روز یکشنبه 3 بهمن 1400) در دریاچه آزادی آغاز شد و با برگزاری مسابقات مسافت ۲۵۰ متر مرحله دوم، رقابت‌ها ادامه پیدا کرد.
در این مسابقات ، باشگاه‌های ایباس ، افق ورزش، دانشگاه آزاد، تی‌آرسی و تکرو به رقابت پرداختند.
ما دراین مسابقات در کنار بانوان ورزشکار زنجانی بودیم ، “تیم ایباس زنجان” با ترکیب پرنیا ایمانی ، ملیکا سلطانی ، عسل قنبری ، تینا محمدی و فاطمه قهرمانی و با مربی‌گری مهسا جاور در این مسابقات شرکت کرد .

لیگ برتر روئینگ زنان

این مسابقات در مواد روئینگ تک‌نفره ۲۵۰ متر سبک و سنگین‌ وزن، روئینگ تک‌نفره ۵۰۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ دونفره ۵۰۰ متر و امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار‌شد.

در مسابقه روئینگ تک نفره سنگین‌وزن ۲۵۰ متر، فاطمه مجلل از دانشگاه آزاد، هانیه بیداد از تکرو، ریسا احمدی از افق ورزش به ترتیب  اول تا سوم شدند.و درمسابقه روئینگ تک نفره سبک‌وزن ۲۵۰ متر،  نازنین ملایی از تکرو، زینب نوروزی از افق ورزش،  و حمیرا برزگر از دانشگاه آزاد به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.براین اساس نیم‌فصل نخست لیگ برتر روئینگ ، با صدرنشینی باشگاه تِکرو با ۹۳ امتیاز به پایان رسید.

تیم لیگ برتر روئینگ زنان ایباس که در دور رفت در دو مرحله شرکت کرد ، در اسفند ماه نیز عازم دور برگشت این مسابقات خواهد بود.
به امید موفقیت تیم بانوان ایباس .

منبع : ایرنا

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد