زیتون طارم ، نگین سبز ایران

طارم شهری سرسبز در یکی از شهرهای استان زنجان است، همجواری این شهر با اردبیل و گیلان موجب شده آب و هوای بسیار خوبی داشته باشد، حاصل خیزی اراضی و شرایط اقلیمی مناسب شرایطی را فراهم کرده که بسیاری از محصولات کشاورزی مانند زیتون طارم در این شهر تولید شده و به سراسر کشور و حتی کشور های همسایه صادر می شود.

طارم جز شهرهایی است که حتما باید به آن سفر کرده  و از جاهای دیدنی زنجان می باشد، به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی آبشارهای متعددی دارد که آبشار هشترخان ،سرخه ،دگاهی، وزنه سر، کله سیران آبشارهای معروف طارم هستند همچنین جنگل های ولوار بالاتر از روستای چرزه با پوشش گیاهی بکر و آب و هوای مه آلود برای گردشگرانی که عاشق قدم زدن در جنگل هستند انتخاب مناسبی است.

محصولات کشاورزی و زیتون طارم

طارم ، هندوستان ایران که  محصولات کشاورزی بسیاری از جمله انار، سیر ، گردو، فندق ، کرفس، نخود فرنگی، باقلا ، خرمالو و زیتون محصولاتی هستند که در این شهر تولید می شود.

از همه چیز که بگذریم به زیتون اعلا طارم می رسیم ، این میوه پر خاصیت به شکل های مختلف عرضه شده و در سراسر ایران توزیع می شود ، زیتون پروده که از ترکیب زیتون، رب انار ،گردو ، سبزی های محلی و مقدار کمی سیر در دو  طعم ملس و ترش درست می شود از سوغاتی های پر طرفدار طارم است.

زیتون شکسته و تکه تکه شده نیز از شکل های دیگر عرضه زیتون است ، زیتون به شکل محصولات دیگری از جمله چای برگ زیتون، روغن زیتون و صابون تولید می شود که هر کدام خواص بسیار زیادی دارند.

 خرید آنلاین زیتون طارم

پیشنهاد می کنیم  به طارم سفر کنید و بعد از گشت گزار در مراتع سرسبز آن و دیدن جاذبه های تاریخی پس از خرید زیتون به عنوان سوغاتی و حتی مصرف روزانه به شهر خود باز گردید اما حتی اگر امکان سفر به این شهر زیبا را نداشتید با استفاده از سایت هایی که محصولات طارم را به شکل تخصصی می فروشند می توانید به شکل آنلاین خرید کنید.

سایت zeytoontarom.ir به شکل ویژه زیتون طارم و سایر فراورده آن را ارائه می کند و به سراسر ایران می فرستد حتی می توانید از طریق تلفن و به شکل حضوری هر محصولی که می خواهید را سفارش دهید.

 آدرس : گیلان رودبار بخش رحمت آبادو بلوکات ، دهستان رحمت آباد ، آبادی دولت آباد، محله ندارد ، خیابان ( شهید خسروابراهیمی)، خیابان ( خدابنده ) ، پلاک 45 ، طبقه همکف

تلفن سفارشات :09120629209

تجربه سفر به طارم و خرید زیتون

طارم نگین سبز ایران است ، با طبیعتی بکر و آب و هوای دلنشین و محصولات خوشمزه مقصد خوبی برای تجربه سفر است ، اکنون که یک قدم تا بهار فاصله داریم اگر قصد سفر در عید نوروز را دارید می توانید به طارم سفر کنید و تجربه سفر لذت بخشی را  روزاهای آغازین سال ثبت کنید.

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد