روز پدر همراه با راهبران ایباس

ایباس درست مثل یک خانواده است، خانواده ای که اعضای آن، برای تحقق هدفی مشترک کنارهم جمع شده‌اند وآن، همسفری شایسته در طول مسیر سفردر کنار شماست.  ما در ایباس، امید را خلق می کنیم، حاصل تلاش‌های چندین سالمان را با شما تقسیم می کنیم و هدف نهایی مان ساخت لحظه های خوب درطول سفراست، تا سفری بدون دغدغه و با کیفیت را تجربه کنید.

روز پدر

روز پدر در ایران مصادف با ولادت حضرت علی  (ع) می باشد و در همین راستا ما می خواهیم این روز را بهانه ای بکنیم تا با راهبران اتوبوس های ایباس به گپ وگفت وگو بنشینیم زیرا آن‌‌ها نمایندگان ما در طول سفرهای اتوبوسی خواهند بود و هم چنین با شغل آن ها آشنا شده و روز پدر را به راهبرانی که تجربه پدر بودن دارند تبریک بگوییم.

شغل راهبران عزیز ما که ساعت ها در جاده سفر می کنند سختی های خودش را دارد اما عشق و علاقه به هرکاری سختی های آن را کم می کند، با هرکدام از آن ها که صحبت می کنیم با لبخندی بر لب از کارشان می گویند و موقع صحبت راجع به مسافران گویی راجع به خانواده خودشان حرف می زنند، داشتن تعهد، مسئولیت پذیری و خوش اخلاقی سه ویژگی اصلی راهبران ایباس است.

علاقه به کاری که انجام می دهیم شرط اول ما در ایباس بوده چرا که هر فعالیت نه تنها به عنوان شغل ، بلکه یک مسئولیت اجتماعی است؛ ما در ایباس به جذب راهبرانی فکر می کنیم که در کنار اخلاق حرفه ای و علاقه به شغل شان به کارگروهی، نظم و سفر نیز علاقمند باشند،هر راننده و اتوبوس داستان خودش را دارد اما در مجموع همه با هم متحد هستند و برای داشتن سفری با کیفیت، منظم و سر وقت تلاش می کنند.

پای صحبت یکی از راهبران که نشستیم ابتدا از نگاهش به زندگی می گوید، اینکه زندگی برایش مانند یک سفر است و می خواهد مسافر ماجراجویی باشد تا سفر را با توشه ای از تجربیات ارزنده و خاطراتی خوش سپری کند.می گوید ایباس فضایی را به وجود آورده که در کنار شغل و انجام وظایفمان ارزش آفرین باشیم چرا که صنعت حمل و نقل هر کشور تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت آن دارد و بودن در ایباس به عنوان یک هم تیمی،برداشتن گام مهمی است در بهینه سازی صنعت حمل و نقل اتوبوسی کشور.

در ادامه حرف هایش می گوید : ما در ایباس در ضمن اینکه رسیدن به موقع به مقصد برایمان با اهمیت است ، سعی داریم مسافران در طول سفر نیز به اندازه رسیدن به مقصد لذت ببرند و تلاش می کنیم همه مردم، تجربه شایسته‌ای از سفر داشته باشند.

راهبر از همکارش ، میهماندار اتوبوس می گوید ، از اینکه بیشتر از رابطه همکار، دوستی در میان‌شان حاکم است و او همراه و همسفر تمام لحظات سفر راهبر است. چه وقت هایی که در مسیر سرسبز رشت رانندگی می کنند و بلیط اتوبوس تهران رشت را چک می کند و در کنار مسافران آن ها نیز از مناظر زیبا لذت می‌برند و چه مواقعی که پشت ترافیک سنگین کرج به تهران خستگی شان دو چندان می شود.

از یکی از راهبران عزیز به تازگی پدر شده ، ضمن تبریک روز پدر راجع به تجربه پدر بودن می پرسیم ، با لبخندی عکس فرزند تازه متولد شده اش را نشان می دهد ؛ از دلتنگی حین رانندگی در سفرهایی که بسیار طولانی است ، اینکه پدر بودن دوری از خانواده را سخت تر می کند و از شوق دیدن فرزند، بعد از چند روز دوری از خانواده برایمان تعریف می کند.

ما در ایباس به داشتن هم تیمی های پر تلاش و متعهدی که با سختی های زیادی که در کارشان وجود دارد ، همچنان به خوبی تمام وظایف شان را انجام می دهند افتخار می کنیم.  راهبران عزیز ایباس، قلب‌تان همیشه شاد، سایه‌تان بلند، چرخ‌تان پرباد، اتوبوس‌تان پرگاز و جاده زندگی‌تان هموار .

روز پدر مبارک!

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد