بهترین هتل های رشت همراه با اطلاعات کامل

اگر قصد سفر به رشت را دارید اما نمی دانید کدام هتل بهترین گزینه برای شماست ؟ در این مطلب  لیست هتل های رشت و بهترین هتل های رشت همراه آدرس و  اطلاعات دسترسی به هتل های رشت پرداخته‌ایم و اگر قصد سفر به شهر باران را دارید با ما همراه باشید .

بهترین هتل های رشت

شهر رشت با توجه به اینکه مسافر های زیادی را در فصل های مختلف سال می پذیرد دارای هتل رستوران های مختلف و در رنج های قیمتی و کیفیتی متفاوت را در خود دارد تا که به همین دلیل هر قشر از مسافر را پذیراست .

هتل کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس زیباترین و تنها هتل 5 ستاره استان گیلان است که در بهترین منطقه شهر رشت واقع شده است. هتل کادوس به دلیل موقعیت ممتاز خود از لحاظ قرار گرفتن در مركز شهر و دسترسی بسیار عالی به اماکن تاریخی و تفریحی رشت انتخاب بسیاری از مسافران می باشد . این رشت دارای 96 اتاق مجهز به امکانات رفاهی می باشد و با داشتن رستوران های متنوع، کافی شاپ، 4 زمین تنیس، استخر روباز مخصوص آقایان، سالن های متعدد و مجهز به مدرنترین تکنولوژی روز دنیا، اتاق مخصوص عقد و سالن عروسی مجهز ترین هتل رشت می باشد و این هتل کادوس جزو بهترین هتل های رشت به حساب می آید  .

هتل کادوس رشت
هتل کادوس رشت

آدرس هتل کادوس شهر رشت :

رشت بلوار آزادی خیابان منظریه، هتل بزرگ کادوس

تلفن : 01333365070

هتل شبستان رشت

دومین هتل پیشنهادی مجله گردشگری ایباس در سفر به شهر رشت هتل 4 ستاره شبستان می باشد که جزو هتل های تازه تاسیس شهر رشت است که پروسه ساخت آن در شهریور 1390 آغاز شد و 18 ماه به طول انجامید این هتل با 20 سوئیت مدرن و مجهز به جدیدترین امکانات از قبیل اینترنت پرسرعت ، ایرکاندیشن ، جکوزی و سایر امکانات روز دنیا به صورت مجزا و با داشتن کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی جزو بهترین هتل های شهر رشت می باشد .

رستوران این هتل واقع در طبقه ششم با غذاهای با کیفیت و چشم اندزی زیبا می تواند شما را از رفتن به رستوران های مختلف بی نیاز می کند چرا که در ان رستوران انواع غذاهای ایرانی ، محلی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می شود

اطلاعات هتل شبستان رشت :

  • آدرس :  چهار راه گلسار، نبش خیابان بنت الهدی، هتل شبستان
  • تلفن :  01333110033

هتل پامچال رشت

سومین هتل مورد بررسی ما هتل پامچال رشت که یک هتل 3 ستاره می باشد که در سال 1343 ساخته شده و در سال 1395 بازسازی شده است . این هتل دارای 29 اتاق اقامتی می باشد و دارای امکانات رفاهی و تفریحی خوبی می باشد . پارکینگ اختصاصی ، نماز خانه ، لابی شیک و مدرن از امکانات این هتل است . هر چند از امکانات زیادی برخوردار نیست ولی یکی از بهترین هتل های رشت به حساب می آید .

اطلاعات هتل پامچال شهر رشت :

  • آدرس: توشیبا، خیابان 15 خرداد
  • تلفن: 01333663822

اگر قصد خرید بلیط اتوبوس تهران رشت و یا بلعکس را دارید می توانید به سایت ایباس مراجعه کنید .

اگر تجربه اقامت در هتل هایی که در بالا ذکر شد را دارید تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید تا دیگران نیز از آن استفاده کنند . و به نظر شما کدام هتل جزو بهترین هتل های رشت به حساب می آید .

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد